Publicul este mereu dornic să afle noutăți de la tine, iar cel mai bun mod pe care Inlight World ți-l recomandă este să ai în vedere content marketingul, o acțiune strategică folosită cu succes în mediul online. Privind mai departe, acest conținut trebuie să fie valoros pentru consumatori! Ei sunt cei vizați să cumpere produsele. Marketingul presupune o serie de eforturi din partea unui brand printre care și crearea unui conținut relevant pentru clienții la care ai ajuns. Da, trebuie să te pliezi pe ce așteptări are publicul de la tine. Educarea acestuia presupune existența unui blog care atrage loialitatea utilizatorilor online care au arătat că vor să păstreze legătura cu brandul tău! Cel mai bine este să faci referire la domeniul tău de activitate și nu neapărat să îți vinzi mereu produsele sau serviciile tale. Ține minte! Trebuie să educi și mai apoi să vinzi!

Benenficii ale content marketingului

Din experiența noastră în agenția de promovare Inlight World, am dedus faptul că această etapă cere un om dedicat și o analiză profundă a temei care urmează să fie abordată. Însă, rezultatele sunt pe măsură, deoarece prin content marketing, am reușit să avem o relație de încredere cu audiența! Când caută să își îndeplinească o nevoie, știe unde să apeleze, penru că brandul nostru este deja printre primele opțiuni. De departe, conținutul te ajută să îți construiești o anumită reputație și să îți dezvolți o imagine pozitivă în piață. Pe lângă acest avantaj, mai ai parte de optimizarea SEO care vizează punctajul în motorul de căutare. Ca să îți faci o idee, SEO te ajută să crești organic și să ai parte de mai mult trafic pe site. Cel mai bun mod este să îți creezi un blog cu miniarticole în care să targetezi anumite cuvinte cheie cu un volum mare de căutare dar un cost mic.

Principalele forme ale acestui tip de conținut

Pe lângă blogpostul pe care îl deținem, Inlight World mai are câteva secrete ce reușesc să fidelizeze publicul. Spre exemplu, un newsletter îi ține aproape pe cei care și-au dat acceptul să primească diverse informări. Programează acest tip de content marketing o dată pe săptămână și obișnuiește audiența să aștepte noutăți de la tine. Mai ai libertatea să creezi e-book-uri, studii de caz sau interviuri. Forma sub care alegi să faci content marketing princare să te prezinți poate să fie scrisă (blog, postări în Social Media, un landing page bine costruit), video (tutoriale, reclame video), audio (podcasturi) sau doar prin imagini (infografice). Ca în orice strategie de marketing ai nevoie să ai în față obiectivele SMART care sunt responsabile de oferirea unui cadru clar despre pașii pe care este nevoie să îi parcurgi. Veste bună este că am discutat despre acestea într-un articol de blog: www.inlightworld.ro/obiectivele-smart-o-etapa-esentiala-in-succesul-vanzarilor/

Cum arată un content marketing de calitate

În concepția Inlight World un content de excepție trebuie să transmită un imbold, iar o singură frază face diferența pe care clientul tău o simte de la prima privire. Apoi, ar fi bine ca ceea ce reprezinți să se bucure de o anumită autoritate în domeniu, iar prin această strategie o poate câștiga. Fanii trebuie să simtă că pot apela la tine și că ești cea mai bună alegere. Oferă-le doar informații ușor de digerat pentru a face imediat și achiziția. Încearcă pe cât posibil ca și conținutul tău să genereze interacțiuni care să te plaseze în poziții de top în căutări.

Așadar, care este strategia ta de marketing? Apelează la Inlight World pentru sfaturi în promovarea cu succes a brandului tău!

Descoperă cum ne creștem notorietatea și pe pagina Facebook sau Instagram.

Published On: iunie 10th, 2022 / Categories: Blog /