Promovează-ți brandul și în mediul virtual și cunoaște cu adevărat succesul! Dacă nu ai avut curaj să faci marele pas și ai ales să continui în offline, acum InLight World te încurajează să îți faci cunoscută compania într-un alt mod. Majoritatea oamenilor petrec timpul online și stau ore în șir pe mediile de socializare.

Obține notorietate și transformă-te într-un business vizibil și disponibil 24/7 pentru nișa de clienți! Pune-ți în valoare eforturile și mai ales învață să fii mereu în fața celor interesați de gama de servicii sau de produsele comercializate. Uneori, publicul țintă este mai aproape decât credeai, pregătit să plaseze comanda.

În acestă etapă e musai să ai în vedere și acțiunile concurenței! Nu este nevoie să investești sume colosale, ci este recomandat să ai o strategie de promovare bine gândită prin care poți comunica eficient. Creșterea vizibilității unui brand reprezintă acea relație strânsă dintre business și consummator.

InLight World îți dezvăluie 3 tactici prin care poți să îți construiești o prezență în online și să te bucuri de atenție cuvenită din partea publicului cu zero costuri. Lăsăm deoparte reclamele plătite sau orice fel de parteneriat care presupun un cost suplimentar!

  1. Creează o comunitate în jurul brandului tău

Ce ar fi dacă ai strânge oamenii interesanți într-un grup în care să abordezi în voie, fel de fel de subiecte? Dacă administrezi un salon de beauty, un grup ar fi o șansă ideală dar și de interes pentru clienții tăi. Mai mult, Facebook pune accent pe comunitățiile online, iar algoritmul aduce în față, organic, acele grupuri care au un grad de interactivitate mărit. Mergând pe același fir, brandul tău mai poate păstra legătura cu cei care au manifestat încredere în serviciile tale și prin e-mail marketing. O bază de date cu adresele de e-mail este o idee genială de care te poți folosi să aduci valoare imaginii tale! Consecvența este cheia către succes!

  1. Organizează evenimente online

Cui nu îi plac acele webinarii sau live-uri free care ating diverse teme de interes pentru urmăritori? Oamenilor le place să fie educați, iar de aceea caută mereu surse de informare credibile care să le ofere un background folositor pe un anumit subiect. Prin webinarii, brandul tău capătă vizibilitate în online și are șanse mari să devină un tredsetter de încredere pentru acei oameni care devin și clienți finali. Un alt exemplu, demn de luat în considerare este crearea unui canal de youtube în care să încarci conținut video de actualitate! Pe parcurs, poate îți faci curaj să îți faci un podcast, despre care echipa noastră a povestit pe larg într-un articol de blog anterior: www.inlightworld.ro/informatii-valoroase-prin-podcast.

  1. Generează interacțiuni în Social Media

Atrage notorietate organic prin postări amuzante – meme-uri sau prin cele interactive. InLight World a testat și a văzut că se poate să ai parte de engagement gratis printr-o serie de postări atractive. Care sunt cele trei idei pe care le poți pune astăzi în aplicare?

  1. Poll-urile sau sondajele online sunt din ce în ce mai populare pentru că îți oferă șansa să afli părerea clientului. Acesta își votează varianta preferată dintre cele două variabile puse la dispoziție.
  1. O sesiune de Q&A ne-a demonstrat că atrage o rată mare de engagement mărită, deoarece utilizatorii îți pot adresa diverse întrebări despre produse/servicii sau business. Mai mult printr-o astfel de acțiune le oferi cliențiilor tăi transparență cu privire la compania ta și îi aduci mai aproape de tine!
  1. Un alt exemplu este crearea unui quiz pe care publicul să îl parcurgă până la capăt, fie și din simplă curiozitate. Mai nou, în Social Media quiz-urile personalizate sunt la mare căutare, iarpreferatul este acela care dezvăluie clientului cu ce personaj se aseamănă sau ce tip de băutură i se potrivește. Gândește-te la unul care se pliază pe specificul business-ului și lansează-l în online.

Câteva sfaturi venite din partea agenției de marketing, InLight World!

Acordă atenție site-ului și a canalelor de Social Media, deoarece clientul le vede ca și pe o carte de vizită. Focusează-te pe acea rețea unde vezi că publicul este mai activ și încearcă să oferi doar conținut valoros într-un mod atractiv

Construiește-ți audiența și investește-ți resursele acolo unde știi utilizatorii îți petrec timpul.

Consolidează-ți reputația și prin recenziile celor care au cumpărat de la tine! Roagă-i să îți lase o recomadare care să sporească încrederea brandului tău și altor clienți.

Fără îndoială, astăzi online-ul câștigă teren în fața magazinelor fizice și vine puternic cu noi oportunități pentru afacerea ta! Mediul digital este realitatea în care afacerile se dezvoltă și devin branduri pentru public. InLight World te ajută să îți crești vizibilitatea! Suntem activi printr-un conținut autentic și pe Facebook și Instagram.

Published On: mai 2nd, 2022 / Categories: Blog /